SELAMAT DATANG KE BLOG PERTAMA SAYA >.

 


Universiti Putra Malaysia


Hai semua! Nama sebenar saya Sim Eng Hwa, nama panggilan Joey. Saya merupakan seorang mahasiswa di Universiti Putra Malaysia dengan pengambilan kursus Bacelor pengajian sastera Bahasa Cina dengan kepujian. Sekarang merupakan semester kedua saya. Rupa-rupanya, saya berasal dari negeri Johor. Ini merupakan kali pertama saya menulis blog. Saya akan berkongsi rutin saya selama 3 tahun di Universiti Putra Malaysia dalam blog saya bagi mengenang perkara-perkara penting dan bermakna kepada diri saya. Harap kamu semua sukai blog saya.  Terima kasih💕


Hey all! My real name is Sim Eng Hwa, nickname is Joey. I am a student at Universiti Putra Malaysia taking a Bachelor of Chinese Literature course with honors. Now is my second semester. Apparently, I come from the state of Johor. This is my first time writing a blog. I will share my routine for 3 years at Universiti Putra Malaysia in my blog to remember things that are important and meaningful to me. Hope you all like my blog. Thank you💕

评论